Inwonersraad

Lumens is er voor jou

Daarom stemmen we onze dienstverlening af op mensen zoals jij. De Inwonersraad helpt ons daarbij. Omdat de leden van deze raad klant zijn of waren bij verschillende onderdelen van onze organisatie, hebben zij een goed beeld van wat inwoners willen. Hun inbreng is daarom voor ons heel waardevol: zo kunnen we onze dienstverlening nog beter op maat afstemmen op inwoners en hun maatschappelijke vragen en de kwaliteit van onze dienstverlening verder verbeteren.

Wat doet de Inwonersraad?

De Inwonersraad behartigt de belangen van jou als inwoner die gebruikmaakt van dienstverlening van Lumens en onderdelen van Lumens. De raad brengt gevraagd en ongevraagd advies uit over onderwerpen die voor jou van belang zijn. Bijvoorbeeld over plannen voor nieuwe diensten, veranderingen in aanbod en samenwerking met partners. Dit is vastgelegd in het reglement van de Inwonersraad. Op die manier hebben de inwoners waarvoor wij werken medezeggenschap. De Inwonersraad is er niet om klachten te behandelen. Daarvoor bestaat er een Klachtencommissie. Ook hierover vind je onder deze tab op onze website meer informatie.

Samenstelling Inwonersraad

De Inwonersraad bestaat momenteel uit 3 leden, waaronder een onafhankelijke voorzitter en een vicevoorzitter. De voorzitter en de leden werken niet bij Lumens. Zij zetten zich vrijwillig in voor jou en voor onze organisatie.

  • Jochem van Gerwen (onafhankelijk voorzitter)
  • Monhim Rahmouni (vicevoorzitter)
  • Iris van Doormalen

Heb je vragen aan- of opmerkingen over de Inwonersraad?

Bel dan met 06 – 273 294 90, of stuur een mail aan c.d.haas@lumenswerkt.nl